Veel gestelde vragen
Wijnvragen
Ja dat doen we. Schrijf je in voor onze nieuwsbrief dan wordt je op de hoogte gehouden van de data van onze wijnproeverijen. Inschrijven voor de nieuwbrief kan door het vinkje aan te zetten onderaan in het betaalscherm "Blijf op de hoogte van kortingen, acties en proeverijen!" Volg ook het blog op onze homepage waar je op de hoogte gehouden wordt van proeverijen in de toekomst. Kijk ook eens op www.wijnclubdelikaatje.nl of het misschien iets voor je is om lid te worden van een wijnclub.
Dat kan. Stuur ons een mail met je wensen, bijvoorbeeld je wilt een proefpakket met daarin alleen rode wijnen uit Puglia. Wij mailen je dan een voorstel / bestelbevestiging met betaalverzoek. Deze kun je dan direct betalen of overmaken op onze bankrekening. Vervolgens sturen wij de wijn op.
Stuur ons een email met foto of duidelijke beschrijving van de wijn. Dan gaan wij kijken of wij hem kunnen vinden. Als wij hem kunnen leveren, ontvang je een prijsopgaaf van de wijn met eventuele verzendkosten en verwachte levertijd. Dan gaan we de wijn proberen aan jou te leveren!
Oh jee, dat is niet fijn. We gaan het oplossen. Stuur ons een email met daarin zo duidelijk mogelijk je "klacht" over de wijn. Beschrijf zo nauwkeurig mogelijk wat je tegenvalt aan de wijn, dan kunnen wij de wijn ook proeven en kijken of het een verschil van "smaak" is of dat er een fout in de wijn zit. Hoe dan ook, we gaan er voor zorgen dat er wat lekkers in je wijnrek komt te liggen.
Bezorgen
Doorgaans wordt je bestelling door de weeks dezelfde dag nog verpakt en verzonden en komt dan de volgende werkdag bij je aan. Soms bezorgt DHL wijn besteld op vrijdag ook op zaterdag, anders op maandag. Soms moet je bestelling nog uit een ander magazijn binnenkomen alvorens verzending mogelijk is. Mocht het verpakken en verzenden langer dan drie werkdagen gaan duren, wordt je hierover geïnformeerd door ons.
Ja dat is mogelijk. In de webshop ziet je bij de wijn staan voor welke wijnen dit geldt. Als er staat dat de wijn per 6 verzonden wordt, kan dat niet. Voor speciale wensen, mail ons.
Jazeker dat doen we graag voor je. Onderaan in het betaalscherm staat een invulveld voor opmerkingen bij je bestelling. Schrijf hier je wens met tekst en wij doen een handgeschreven kaartje bij je bestelling
Ja dat kan, in het betaalscherm vink je de optie "bezorgen op ander adres" aan, hier vuil je het alternatieve bezorgadres in. Dan komt het goed.
Afhalen
Jazeker kan dat en dit kunt je aangeven tijdens het bestellen. Je kunt afhalen bij ons magazijn in Steenwijk.
Als u de wijn komt afhalen kunnen wij hem leuk voor je inpakken. Bij verzending kan dit niet omdat de kadoverpakking dan snel beschadigd en het er dan niet zo mooi uitziet als wij willen.
Betalen
Stuur ons een email met de daarin de wijn die je graag wilt bestellen en hoeveel daarvan. Daarbij je bezorgadres en emailadres voor de bevestiging. We sturen je dan een bestelbevestiging met betaalverzoek. Deze kun je dan direct betalen of overmaken op onze bankrekening. Vervolgens sturen wij de wijn op.
Stuur ons een email met je verzoek, wij annuleren je bestelling dan. Als de wijn nog niet verzonden is storten wij direct je geld terug.
Heb je een vraag?
Rosemarijn helpt je met alle vragen over onze wijn en service.

Contact
Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag!
info@wijnvanrosemarijn.nl 0521-344225